4 ກົນລະຍຸດທາງການຕະຫຼາດສໍາລັບ Start up

0
114

1. ການໃຊ້ Affiliate marketing

Affiliate marketingຄື: ກົນລະຍຸດທາງການຕະຫຼາດທີ່ເຮົາໄດ້ຮັບຄ່າຄອມມິຊັນຈາກການນໍາສິນຄ້າ ຫຼື ບໍລິການໄປໂປຣໂມດໃຫ້ທາງເວັບໄຊທ໌ ແລະ ສື່ມີເດຍ ແລະ ເຮົາຈະໄດ້ສ່ວນແບ່ງກໍາໄລຈາກຍອດຂາຍນັ້ນໆ.

2. ພັດທະນາ Content Marketing

ໃນປັດຈຸບັນທຸລະກິດຮ້ອບລະ 90 ລ້ວນແຕ່ໃຊ້ Content Marketing ເພື່ອພັດທະນາ ແລະ ຂະຫຍາຍທຸລະກິດຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ເຖິງວ່າ ການຕະຫຼາດປະເພດນີ້ຈະໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມ ແຕ່ບໍ່ໄດ້ໝາຍຄວາມວ່າທຸກຄົນຈະປະສົບຜົນສໍາເລັດ ເຊິ່ງຕ້ອງພິຈາລະນາໃຫ້ດີວ່າເຮົາຈະສ້າງເນື້ອຫາໃຫ້ໃຜອ່ານ (ກຸ່ມເປົ້າໝາຍ) ຕ້ອງການຈະບອກຫຍັງ ແລະ ຜົນປະໂຫຍດທີ່ກຸ່ມເປົ້າໝາຍຈະໄດ້ຮັບແມ່ນຫຍັງ ຖ້າຂາດ 3 ສິ່ງນີ້ Content Marketing ແນ່ນອນຈະບໍ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດຕາມທີ່ຕັ້ງໄວ້.

3. PR ດ້ວຍຕົນເອງ

ພວກເຮົາລອງຄິດເບິ່ງຫຼິ້ນໆວ່າ ໃນແຕ່ລະມື້ມີທຸລະກິດເລີ່ມໃໝ່ຈັກທຸລະກິດ ມີຜະລິດຕະພັນຫຼາຍຢ່າງທີ່ເກິດຂື້ນໃນໂລກອອນລາຍເພິ່ມຂື້ນຈັກຢ່າງ ຕົວເລກເຫຼົ່ານັ້ນແມ່ນ ການແຂ່ງຂັນທາງກົງ ແລະ ທາງອ້ອມ ເຊິ່ງສາມາດດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຈາກກູຸ່ມເປົ້າໝາຍຂອງເຮົາໄປໄດ້ ການລົງມືປະຊາສໍາພັນຜະລິດຕະພັນ ແລະ ໂຄສະນາທຸລະກິດໃນຮູບແບບຕ່າງໆ ທາງອ໋ອບລາຍ ແລະ ອອນລາຍ ລວມເຖິງ ການສ້າງຄວາມສໍາພັນກັບນັກຂ່າວ, ນັກຂຽນຜູ້ມີອິດທິພົນໃນໂລກອອນລາຍ ຍິ່ງເປັນການດີ.

4. ເປິດໃຈໃຫ້ Fin Tech

Fin Tech ຄືການປະຍຸກໃຊ້ເທັກໂນໂລຊີມາບໍລິການດ້ານການເງິນ ແລະ ການລົງທຶນໃນການເຮັດທຸລະກິດໃຫ້ມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຂື້ນເຊັ່ນ: ການສໍາລະເງິນອອນລາຍເປັນຕົ້ນເຊິ່ງ Fin Tech ນັ້ນ ມີປະໂຫຍດກັບທຸລະກິດໃນປັດຈຸບັນຫຼາຍ ເພາະຜູ້ຊື້ບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງມີເງິນຕິດກະເປົ່າເປັນຈໍານວນຫຼາຍ ອາດຈ່າຍເງິນຄ່າສິນຄ້າຈາກ Wallet ຊໍາລະຜ່ານ Application ຢູ່ໂທລະສັບມືຖື ຫຼື ຮ້ານຂາຍເຄື່ອງ ຟາກເຄື່ອງທີ່ລະນຶກບາງແຫ່ງໃນເມືອງ ກໍສາມາດເພິ່ມຊ່ອງທາງການຊໍາລະເງິນເປັນການໂອນຜ່ານບັນຊີທະນະຄານເຮັດໃຫ້ເຮົາມີໂອກາດໄດ້ເງິນຈາກຫຼາຍໆທາງ ແລະ ສ້າງໂອກາດໃນການຂາຍໄດ້ຫຼາຍຂື້ນ.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here